Monday 6 February 2012

FITNAH :(

 Firstly saya nak cakap mulut orang ni kita tak boleh nak tutup kan , ikutkan hati saya , saya nak jahit je mulut orang tu macam jahit baju , kenapa saya yang kena tanggung semua ni :(
 Saya tak buat apa yang awak cakap tu , tak semua perempuan playgirl okay , jujur saya cakap dekat sini , memang dulu saya JAHAT , tapi semua manusia boleh berubahkan , start form 4 saya dah mula fikir yang hidup jadi playgirl ni sangat menyakitkan , saya boleh berfikir mana yang baik mana yang buruk untuk saya , start dari situ saya belajar untuk jadi setia , saya tak buat apa yang awak cakap tu , tolong laa jangan tuduh saya macam tu , saya pon ada perasaan macam manusia lain , ya allah :( mungkin ni balasan dosa saya yang lepas , saya terpaksa kena tanggung semua ni dengan penuh kesabaran :( kenapa lelaki sekarang banyak gunakan duit untuk tarik perhatian perempuan , perempuan bukan barang mainan kamu semua , memang saya ni mudah sangat sayang orang tapi saya susah sangat nak benci orang yang saya sayang , saya bermohon kepadamu allah ampunkan laa dosa dosa ku , saya redha dengan apa yang awak buat dekat saya , saya tak mampu nak buat apa apa , tak guna saya nak marah awak , sedangkan mama saya sayang sangat dekat awak , saya tak sanggup nak tengok mama saya bersedih disebabkan saya cerita buruk pasal awak , now saya lebih banyak luangkan masa dekat tempat kerja daripada dekat rumah , saya sibukkan diri saya untuk lupakan segala-galanya , saya sanggup ambik ot kerja dari 8 pagi sampai 11 malam disebabkan ini semua , saya terpaksa buat ni semua , terpaksa ! ikutkan hati saya nak pergi jauh dari banting ni duduk dengan kakak saya , tapi saya tak sampai hati nak tinggalkan mama saya sorang sorang dekat rumah , terpulang dekat awak laa nak anggap saya ni apa , saya dah penat nak terangkan dekat awak , susah untuk saya percayakan orang sekarang ni ! saya redha je terima semua ni , terima kasih banyak banyak awak :(

No comments:

Post a Comment