Tuesday 5 June 2012

Luahan hati seorang wanita :(

           Hyeeeee assalamualaikum :)

  Lama sangat dah tak tulis blog ni kan , sampai dah berhabuk cerita yang saya tulis dalam ni , saya minta maaf kalau cerita saya dalam blog ni buat kau orang semua bosan , saya just cerita benda yang simple , saya pon bukan tahu sangat pasal blog blog ni , just buat apa yang saya tahu , i'm so sorry :(
  Now saya nak luahkan apa yang saya rasa selama ni , saya cerita berdasarkan pengalaman saya , saya memang tak sempurna dimata semua orang , ikutkan hati memang dah lemah semangat nak hidup ni , tapi kita berdosa besar kalau ada niat macam tu , sepatutnya kita kena bersyukur sebab allah still bagi kita hidup sebagai seorang insan di dalam dunia ni , saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang , hidup kalau terlalu bangga pon tak berguna jugak , tu semua akan buat orang makin menyampah dengan sikap kita , kita hidup kena sentiasa happy even dalam hati kita tak de siapa yang faham perasaan kita , tapi satu je kita kena tahu , allah saja yang faham perasaan kita , hidup sebagai seorang wanita ni memang banyak dugaan nya , perempuan juga mudah sangat lemah bila dikecewakan dengan seorang insan yang bernama lelaki , tapi kita kena kuat tempuh semua dugaan tu , saya jadikan semua tu sebagai pengajaran dalam hidup saya , saya tak boleh terus bersedih disebabkan kecewa dengan seorang lelaki , sekarang kata kata cinta mudah dilafazkan , untuk percaya dengan someone sekarang ni memang susah bagi saya , memang betul kata orang , ramai kawan lagi bagus daripada bercinta , kita kena bersikap matang if kita nak hubungan tu kekal lama , jangan laa bercinta kalau belum bersedia , perempuan jugak perlukan someone untuk bagi kita semangat teruskan hidup kalau perempuan tu dalam kesedihan , maksud saya bukan laa kenalan baru , tapi orang yang selalu ada dengan kita , yang sentiasa bagi kita semangat , ramai kawan jugak tak bermaksud yang kita ni playboy or playgirl , sakit kepala bila fikir pasal orang sekeliling kita ni mengata bukan bukan pasal kita , biar laa mulut orang apa nak kata pasal kita , kita memang tak boleh nak tutup mulut orang , sampai bila bila pon kita tak boleh nak tutup , so lebih baik fikir pasal diri sendiri daripada fikir pasal orang lain , to all my friends , I LOVE YOU ALL SO MUCH <3 THANKS SEBAB SUDI JADI KAWAN SAYA :)


No comments:

Post a Comment