Thursday 5 January 2012

Tinggal kenangan :(

30.10.2011 , biar laaa tarikh ni menjadi kenangan dalam hidup saya buat selama-lamanya :( kebahagiaan seseorang tak akan kekal dalam diri seseorang tu buat selama-lamanya , 30.12.2011 genap dua bulan kita kenal , time tu jugak laa birthday saya , saya harapkan kebahagiaan pada tarikh tu tapi kesedihan yang saya dapat , 3.1.2012 , awak pergi buat selama-lamanya , saya akan buat benda yang sama , saya akan pergi jauh dari hidup awak buat selama-lamanya , saya harap sangat awak happy dengan orang tersayang , tapi satu je yang saya nak ingatkan dekat awak , jangan terlalu mudah mainkan perasaan orang , saya takut suatu hari nanti awak akan terkena balik , saya nak yang terbaik untuk awak , saya tak kan tukar lagu dalam blog ni sampai bila bila , sebab lagu ni laaa buat saya lebih sayang kan awak , dan sebab lagu ni laa saya happy bersama dengan awak :(
OMBAK RINDU ~ pertama kali and kali yang terakhir tengok movie dengan awak cerita ni , saya ingat lagi awak khusyuk sangat tengok cerita ni , awak lapkan air mata saya <3 semuanya tinggal kenangan :(
ya allah saya sabar sangat sangat awak baca semua status awak , tuhan saja yang tahu macam mana seksa nya hidup saya sekarang ni , saya berjanji dalam hidup saya , saya akan buang rasa sayang tu dan saya try sebaik mungkin untuk bencikan awak , selamat tinggal kawanku :(

 

No comments:

Post a Comment