Tuesday 3 January 2012

PERPISAHAN :(

Firstly saya nak cakap yang saya benci sangat perpisahan :(
 
 Saya tak sangka tergamak awak buat saya macam ni ,  selama kita kenal kita tak pernah gaduh langsung tapi bila something telah berlaku , semuanya berubah dengan sekelip mata , macam macam awak update status yang buat saya lebih terseksa bila baca semua status tu , ya allah tak sangka ni semua berlaku dengan sekelip mata :(
saya seolah-olah dah hilang semangat nak hidup lagi awak :(
sebab apa saya susah nak lepaskan awak , sebab sebelum ni awak caring sangat now tak sangka semua tu cuma sementara , saya sangka awak baik , tapi sama je macam lelaki lain , pandai mengayat perempuan ! ikutkan hati saya nak tampa and maki je awak semalam tapi awak tahu tak kenapa saya tak buat semua tu , sebab saya sayang awak , tak sanggup buat semua tu , tapi awak pernah hargai semua tu , pernah tak awak !
OMBAK RINDU <3 ombak rindu saksi sayang saya dekat awak : ( tapi semuanya tinggal kenangan .
saya lebih rela kita berkawan daripada kita couple tapi menyakitkan hati , i hate couple , lepas ni malas saya nak fikir pasal couple couple , now awak buat saya ubah perangai saya macam dulu balik ! 
saya bodoh terlalu percaya awak 100% , saya bodoh ! semua ni jadi pengajaran bagi saya , insyaallah saya akan try buang awak dalam hati saya , saya ingat lagi satu ayat yang sampai mati saya tak akan lupa keluar dari mulut awak , ( ana , jom kita tukar hati , you ambik hati i , i ambik hati you , you jaga i , i jaga you ) I HATE YOU !
hurm satu malam saya tak tidur fikir pasal awak , saya hanya mampu berserah je :(
menyesal meet awak semalam , menyesal ! 
Lastly saya nak cakap dekat sini terima kasih awak sebab sudi kawan dengan saya sebelum ni , terima kasih untuk segala-galanya , terima kasih ! 

No comments:

Post a Comment